Not Another Teen Movie

 
Beskrivning: Jake och Janey. Jake är den populära typen i skolan, och Janey är skolans tönt. Jake slår vad med sina kompisar att han kan göra om vilken tjej som helst på skolan till "balensdrottning". Janey blir hans offer, hon är tjejen medglasögon, hästsvans och målarfärg på kläderna.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Jag brukar gilllar dom här ''Movie'' - filmerna(scary movie, date movie m.m..) men denna var lite för mycket. Men den hade sina roliga ögonblick.
 
+: Det var bra skådespel.
 
-: Den var lite för mycket ibland.
 
Betyg: 2 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Om man har Netflix kan man kolla på den där.
 
Genre: Komedi
 
Språk: Amerikanska
 
Regisör: Joel Gallen.
 
Övrigt om filmen:
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Har sett den där gillade inte heller den.

2012-12-02 @ 09:48:08
URL: http://www.aleinad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0