Hard Candy

 
Beskrivning: Fjortonåriga Haley kommunicerar med den 32-årige fotografen Jeff i ett chatforum på nätet. Efter att ha chattat i tre veckor träffas de. De möts på ett kafé och Jeff inser att Haley bara är 14 år. De åker hem till Jeff där de pratar och Haley blandar en drink till Jeff som svimmar för att Haley blandat i en drog. När Jeff har vaknat upp så börjar Hayley tortera honom mentalt med frågor om hans förflutna.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Jättebra!! Ellen Page är jättebra som Haley i denna rollen, det är en väldigt hemsk film men den var väldigt, väldigt bra. Lite läskig, eftersom Haley är på riktigt ond så blir man nästan lite rädd. Man sitter nästan och svettas av panik när an ser denna.
 
+: Ellen Page-
 
-: Det var väldigt mycket tortyr i den, är man känslig för det så rekomenderar jag dig att INTE kolla på denna.
 
Betyg: 4 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Sök efter länkar på YouTube.
 
Genre: Brott, Drama.
 
Språk: Amerikanska.
 
Regisör: David Slade.
 
Övrigt om filmen: Filmer innehåller bara 9 minuters musik.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0