Vicky Christina Barcelona

 
Beskrivning: Två amerikanska väninnor tillbringar sommaren i Barcelona. Den ena ,Vicky, är en allvarlig och seriös ung kvinna som har siktet inställt på att gifta sig med Doug och spendera sommaren med att studera kultur för en uppsats. Hennes vän Christina vet inte vad hon ska göra med sitt liv. Hon är beredd att prova på som helst. När de två vännerna träffar konstnären Juan vänds båda kvinnornas liv upp och ner. Att Juans dramatiska ex-fru dyker upp och rör runt i grytan gör inte saken lättare.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Nej, denna gillade jag inte. Den var så himla konstig. Handlingen var bara ologisk. Jag tror inte att det är många som tackar ja när någon skum främling frågar om man vill hänga med till Barcelona.. Det enda bra med den var soundtracket.
 
+: Soundtracket äger.
 
-: Handlingen.
 
Betyg: 1 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Om man har Netflix kan man se den där.
 
Genre: Drama, Romantik.
 
Språk: Amerikanska, Spanska.
 
Regisör: Woody Allen.
 
Övrigt om filmen: Javier Bardem och Penelope Cruz(som är gifta och har barn ihop) blev ihop genom denna filmen.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0