Whip It

 
Beskrivning: Bliss Cavendar bor i en liten stad vid namn Bodeen, Texas, med sin familj. Hennes mor vill att hon deltar i skönhetstävlingar men Bliss tycker bara att det är otroligt löjligt och väldigt tråkigt. Hon är istället intresserad av Roller Derby, en amerikansk sport på rullskridskor.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Jag gillade den. Både Ellen Page och Drew Barrymore är med och jag beundrar dom väldigt mycket.
 
+: Ellen , Drew
 
-: -
 
Betyg: 3 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Du kan söka efter länkar till vart du kan se den på YouTube
 
Genre: Sport, Drama
 
Språk: Amerikanska
 
Regisör: Drew Barrymore(!!!)
 
Övrigt om filmen: Drew Barrymore har både skådespelat och regiserat denna.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer
Postat av: Marika Saarenpää

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag :)

2012-12-06 @ 12:08:38
URL: http://katrimarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0