Date Movie

 
Beskrivning: Parodi på flera olika romantiska komedier. Den hopplösa romantikern Julia Jones har äntligen mött sin drömkille, den vansinnigt brittiska Grant Fockyerdoder. Men innan de kan ha sitt stora feta grekiska bröllop måste de träffa släkten - som är värst, leta rätt på bröllopsfixaren och överlista Grants väninna Andy som gör allt för att sätta stopp för sin bäste väns bröllop...
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Den var sjukt rolig i början, men sen så var den inte så rolig längre. Jag hade velat att filmen skulle kännas lite mer som ''Scary Movie'', men nej.
 
+: Alyson Hannnigan
 
-: Den där katten hade en för liten roll.
 
Betyg: 2 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Du kan se den på YouTube
 
Genre: Komedi
 
Språk: Amerikanska
 
Regisör: Aaron Seltzer
 
Övrigt om filmen: Dom som har gjort Scary Movie har även gjort denna.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0