Fröken sverige

Beskrivning: Moa är 19 år och vegan. Med sina vegankompisar demonstrerar hon utanför McDonald's, men egentligen vet hon inte vad hon själv tycker. Hemma för sig själv lyssnar hon på schlagerpop och sminkar sig. När hon en dag får veta att kompisarna tycker hon är töntig får hon nog och bjuder kompisgänget på köttgryta. När hon skaffar sig ett nytt liv dras hon ändå till fel sorts killar, den snobbige André bedrar henne och den ende hon kan lita på är värstingen Jens. (ingen aning hur man beskriver denna filmen)
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Ingen aning om vad den handlade om, den var bara tråkig och meningslös. Jag störde mig så mycket på Alexndra Dahlströms(som jag annars gillar) karaktär (Moa).
 
+: Alexandra Dahlström
 
-: Allt..
 
Betyg: 1/5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Man kan se den på netflix(om man nu har det)
 
Genre: Drama, Romantik
 
Språk: Svenska
 
Regisör: Tova Magnusson
 
Övrigt om filmen: ..
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag har sett denna är ingen bra film.

2012-11-25 @ 20:31:59
URL: http://www.aleinad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0