Mean Girls

Beskrivning: Cady är en ung tjej som vuxit upp i Afrika med sina föräldrar. De har nu flyttat till Usa och Cady ska för första gången gå i en vanlig skola. Hon blir vän med två stycken som inte alls är populära på skolan. De bestämmer sig för att driva med skolans populära, elaka tjej, Regina. Cady blir vän med henne och allt går bra fram tills det att Cadu blir kär i Reginas expojkvän. Då börjar Regina förstöra för Cady.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: En av de roligaste filmer som finns! En riktig tjejfilm, perfekt att se på om man ska ha en tjejkväll eller liknande. Har sett denna över tusen gånger känns det som, jag älskar hur tjejerna i ''the plastics'' är så osmarta.
 
+: Humorn, början, handlingen.
 
-: Var inte helt nöjd med slutet.
 
Betyg: 4/5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Jag har hyrt den på Hemmakväll några gånger, den brukar också gå på tv några gånger om året.
 
Genre: Komedi.
 
Språk: Amerikanska
 
Regisör: Mark Waters
 
Övrigt om filmen: Amanda Seyfried skulle egentligen spela Cady.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ett tips till: LOL

2012-11-20 @ 19:33:48
URL: http://www.aleinad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0