The Moth Diaries


 
Beskrivning: Tonåriga Rebecca och bästa kompisen Lucie är överlyckliga inför starten på internatskolan för flickor. Dagarna fylls med fester, skvaller och lektioner med hunkige läraren Mr. Davies. Men så en dag börjar en ny flicka, Ernessa på skolan och inget blir som förr.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Riktigt bra, älskar vampyrfilmer. Om man förvantade att detta skulle vara någon sorts Twilight-liknande film så kommer du att bli väldigt besviken. Jag skulle verkligen kunna kolla på denna igen, så himla bra var den. Eller, den var sjukt bra till slutet...
 
+: Lily Cole är skitgullig.
 
-: Slutet var jättekonstigt...
 
Betyg: 3/5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Kolla runt lite på YouTube så hiitar du en länk till vart du kan se den.
 
Genre: Skräck, Mysterier.
 
Språk: Amerikanska
 
Regisör: Mary Harron.
 
Övrigt om filmen: Regisören till denna filmen har också regiserat American Psycho.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej tipsade en dag om filmen LOL fick du den kommentaren? :)

Svar: Jag hade tänkt att kolla på den nu, faktiskt. Håll utkik efter det inlägget!. :)
Hanna

2012-11-24 @ 16:13:48
URL: http://www.aleinad.blogg.se
Postat av: assala

vilken fin blogg du har!:)
kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-11-24 @ 20:44:00
URL: http://assalaa.devote.se
Postat av: Mallan

Fin blogg!

2012-11-25 @ 09:03:19
URL: http://nattstad.se/malinmelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0