Drive Me Crazy

 
Beskrivning: När Nicole som är skolans snyggaste tjej blir nobbad av sin pojkvän som inte vill gå på skolbalen - skolans viktigaste ändelse i High School - med henne ser hon ingen annan utväg än att vända sig till sin granne som hon inte pratat med på flera år och fråga honom om han vill gå på balen med henne.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Jag gillade den väldigt mycket, lite töntig, romantik komedi. Älskar sådant. 
 
+: Melissa Joan Hart. 
 
-: Inget.
 
Betyg: 4 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Om man har Netflix kan man se den där.
 
Genre: Komedi, drama, Romantik.
 
Språk: Amerikanska.
 
Regisör: John Schultz.
 
Övrigt om filmen: Elijah Wood skulle egentligen spela Chase.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0