(500) Days Of Summer.

 
Beskrivning: Tom, en hopplös romantiker, blir förkrossad när Summer - hans livs kärlek - förklarar att dom måste sluta träffas.Tom försöker förstå vad som egentligen gick snett, så han tänker tillbaka på olika perioder med henne från och med dagen dom träffades. Men slutsatsen visar sig bli något helt annat än vad han från början tänkt sig.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Jättebra! Jag är egentligen inte så jätteförtjust i romantiska komedier, men denna var skitbra, har velat se den jättelänge. Början är bara bäst, haha så himla gulligt. Jag rekomenderar er starkt att gå och hyra denna filmen om ni inte har något för er. :)
 
+: Joseph Gordon-Levitt är så himla snygg! ;)
 
-: Chloe Grace Moretz borde haft en större roll.
 
Betyg: 5/5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Man kan hyra den på hemmakväll.
 
Genre: Romantik, Komedi.
 
Språk: Amerikanska, Lite Franska, Lite Svenska(!!!)
 
Regisör: Marc Webb
 
Övrigt om filmen: Marc Webb har även regiserat The Amazing Spider-Man.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0