Dead Friends.

 
Dead Friends
 
Beskrivning: Nio år gamla Lola Turtles enda sällskap är hennes kära och gamla gosedjurskanin, Mister Wimperbottom ... tills hon hittar ett sätt att odla sin egen "döda" bästa vän..
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Den var bara 11 minuter lång så jag hade inga stora förväntningar men detta, seriöst? I slutet drog den där tjejen fram en stor yxa som hon hade under sängen, vilken unge har en yxa under sängen? Nej, jag gillade den inte..
 
+: Pojken var rätt bra på att skådespela.
 
-: Allt...
 
Betyg: 1 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Du kan se den här på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BQNz8m1Dquo
 
Genre: Fantasy
 
Språk: De talade inte...
 
Regisör: Stephen W Martin
 
Övrigt om filmen:
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0