it

 
Beskrivning: Det kommer upp ur kloakerna. Det jagar oskyldiga barn. Det vet precis vad som skrämmer livet ur en - och Det försvinner aldrig. För trettio år sedan försvann flera barn spårlöst i Derry och några av deras kamrater tog upp jakten på "Det". Nu har "Det" visat sig igen och de sju barnen samlas åter, tre decennier senare, för att bekämpa ondskan.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Jag gillade den inte så jättemycket, jag hade jättehöga förväntrningar för filmen, men nej. Detta var inte min filmsmak. Jag tror att boken är bättre än filmenn, fast jag har ingen aning.
 
+: Pennywise är en väldigt ''kreativ'' mördare.
 
-: Den var så himla lång..
 
Betyg: 2 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Man kan se hela filmen på YiuTube.
 
Genre: Skräck, Mysterier.
 
Språk: Amerikanska.
 
Regisör: Tommy Lee Wallace
 
Övrigt om filmen: Baserad på Stephen Kings bok med samma titel.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0