John Tucker Must Die

Beskrivning: En dag gör John Tucker helt plötsligt slut med både Heather, Beth och Carrie. Då bestämmer de sig för att, med hjälp av Kate, krossa Johns hjärta som han krossade deras. Problemet är Kate och John verkar få riktiga känslor för varandra. Hur ska detta sluta?
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Ännu en tjejfilm, påminner lite om Mean girls, fast ändå inte(haha..). Men jag gillade handlingen, fast jag vet inte om jag skulle vilja kolla på den igen, så bra tyckte jag inte att den var. Fast jo, jag skulle nog kunna tänka mig att se den på en tjejkväll eller något.
 
+: John Tucker var ganska snygg.. 
 
-: Penn Badgley(tror jag han heter) hade en för liten roll.
 
Betyg: 2/5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Om man letar runt lite så har jag för mig att man kan se den på YouTube.
 
Genre: Komedi, Romantik
 
Språk: Amerikanska
 
Regisör: Betty Thomas
 
Övrigt om filmen: ..
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0