Lol Tipsad av: http://aleinad.blogg.se/

 
Beskrivning: Facebook, Youtube, Twitter – det gäller att uppdatera sin status, men också att hålla koll på sina vänner och fiender. Vem dejtar vem och vem är singel? Möt Lola även kallad "Lol". Hon är i den åldern då plugget är som mest krävande, kärleken som mest smärtsam, mamma Anne som allra jobbigast och kompisarna det viktigaste i livet. När Anne av misstag råkar läsa Lolas dagbok, får hon rena chocken. Hennes lilla dotter är inte så liten längre...
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Jag gillar egentligen inte romantiska filmer alls, men denna var rätt så okej. Riktigt tjejig med alla problem med killarna o.s.v. Den hade sina roliga stunder.
 
+: Några av killarna var rätt snygga.
 
-: Jag har lite svårt för Miley Cyrus..
 
Betyg: 3/5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Jag har för mig att den går på bio just nu.
 
Genre: Romantik.
 
Språk: Amerikanska, Franska.
 
Regisör: Lisa Azuelos
 
Övrigt om filmen: Omgjord version på den Franska filmen med samma titel.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.
 
Tipsad av:http://aleinad.blogg.se/
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0