The Amazing Spider-Man

 
Beskrivning: Som de flesta tonåringar i hans ålder Peter Parker komma på vem han är och hur han blev den personen han är idag. I hans resa för att sätta ihop alla delar av hans förflutna upptäcker han en hemlighet som hans far har haft, en hemlighet som till slut formade hans öde som Spider-Man.
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Bäst! Dom gamla Spider-Man -filmerna var mina favoritfilmer när jag var mindre(dom är det fortfarande fast denna var bättre). Andrew Garfield spelade Spider-Man väldigt bra. Älskade humorn i den, man skrattar så man får ont i magen. :D
 
+: Andrew Garfield är snygg...
 
-: 
 
Betyg: 5/5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Den är ute på DVD just nu.
 
Genre: Action, Fantasy, Komedi, Romantik.
 
Språk: Amerikanska.
 
Regisör: Marc Webb.
 
Övrigt om filmen: Emma Stone (Gwen Stacy) och Andrew Garfield (Peter Parker) är ett par i verkligheten.
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0