The Astronaut's Wife

 
Beskrivning: Spencer och hans fru är det perfekta paret. När Spencer som är astronaut är ute på ett rutinuppdrag i rymden händer plötsligt något och NASA tappar kontakten med rymdkapseln i två minuter. Tillbaka på jorden framgår det ganska klart att Spencer inte är sig lik. Vad hände egentligen uppe i rymden?
 
Vad tyckte Hanna om filmen?: Den var väldigt seg till mitten av filmen. Sedan så hönde det lite grejer. Första halvan av filmen var bra, sedan blev den lite sämre. Annars var filmen helt ok, jag skulle kunna tänka mig att kolla på den igen.
 
+: Johnny Depp är huvudrollen... :D(Johnny Depp=min strörsta crush)
 
-: Karaktärernas hår var jättefula..
 
Betyg: 2,5 / 5
 
Vart man kan se/köpa filmen: Man kan hitta länkar till vart man kan se den på YouTube.
 
Genre: Drama, Thriller
 
Språk: Amerikanska
 
Regisör: Rand Ravich
 
Övrigt om filmen:
 
Om du vill föreslå en film jag ska kolla på så kommenterar du bara så länkar jag till dig och din blogg efter jag har kollat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0